VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

 

I.

Všeobecné ustanovenia

Všeobecné obchodné podmienky (ďalej ako „VOP“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán (našej spoločnosti a našich klientov) vyplývajúce zo zmluvy o poskytnutí služby, proces objednania našich služieb, potvrdenia objednávky, ako aj poskytnutia služby. VOP sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb medzi Poskytovateľom služby a Objednávateľom. V prípade, že zmluvné strany uzavrú zmluvu, v ktorej si dojednajú ustanovenia odchýlne od týchto VOP, majú takéto ustanovenia prednosť pred VOP a VOP sa na daný zmluvný vzťah budú uplatňovať iba v rozsahu, ktorý nie je v zmluve o poskytovaní služieb upravený odchýlne.

 

II.

Definícia pojmov

 

  1.  Poskytovateľ služby

GOLD Invest Company s.r.o.

Sídlo: Fedinova 11144/12, Bratislava – mestská časť Petržalka 851 01

Registrácia: Obchodný register Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sro, vl. č.: 113719/B

Konajúca prostredníctvom: Ing. Zuzana Jankajová, konateľ

IČO: 50 385 402

DIČ: 21 203 00413

Bankové spojenie: Všeobecná úverová banka, a.s. IBAN: SK83 0200 0000 0044 7461 4758

E-mail: [email protected]

Tel. číslo: +421 940 011 879

Webové sídlo: https://www.zuzanajankajova.sk

 

  1.  Objednávateľ

Objednávateľom je každá fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá s Poskytovateľom služby uzatvorila zmluvu o poskytnutí služieb.

 

  1.  Spotrebiteľ 

Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá využíva naše služby na základe zmluvy o poskytnutí služieb, ak naša služba neslúži na výkon jej zamestnania, povolania alebo podnikania.

 

  1.  Služby

Službami sú všetky služby poskytované Poskytovateľom služby uvádzane na webom sídle Poskytovateľa služby: https://www.zuzanajankajova.sk/

 

III.

Popis služieb 

  1. Poskytovateľ služby poskytuje nasledovné služby:
  • Podnikateľské, organizačné a ekonomické poradenstvo
  • Vzťahové / partnerské poradenstvo
  • Osobné poradenstvo
  • Koučing
  • Mentoring
  • Vzdelávanie
  • Spirituálne služby
  • Práca s mysľou
  • Práca s emóciami
  • Práca s telom a meridiánovými bodmi
  • Práca s dušou a s vedomým
  • Práca s vnútorným dieťaťom
  • Práca s podvedomými vzorcami a presvedčeniami
  • Práca s vnútornými blokmi, strachmi a s traumami
  • Práca s energiami a liečenie energiami
  • Minulé životy
  • Rodové línie, karmické zaťaženia a kliatby
  • Komunikácia s dušami a odkazy duše
  • Komunikácia s anjelmi a s Bohom
  • Harmonizácia čakier
  • Čistenie aury
  • Energetické čistenie priestorov, duší, entít a ťažkých energií
  • Prepájanie s vlastnou dušou
  • Posilňovanie intuície
  • Otváranie darov a talentov
  • Harmonizácia vzťahov
  • Komunikácia
  • Stres
  1. Objednávateľ prehlasuje, že si je plne vedomý, že predmetom poskytnutia služby nie je akékoľvek poskytovanie zdravotnej starostlivosti, psychologické poradenstvo, diagnostikovanie zdravotného stavu, psychoanalýza, liečba mentálnych, psychiatrických alebo akýchkoľvek iných zdravotných problémov a porúch, ani poskytovanie právneho poradenstva alebo finančného poradenstva a poskytované služby ani uvedené služby žiadnym spôsobom nenahrádzajú.
  2. Poskytovateľ služby poskytuje Služby formou online sedení alebo osobných sedení. Sedenie je kombináciou vyššie vymedzených Služieb podľa potreby Objednávateľa, vzhľadom na to, kde sa v živote alebo v danej oblasti nachádza a čo ho najviac posunie priamo k želaným výsledkom a zmenám v živote.
  3. Objednávateľ si určí, ktorej oblasti sa chce venovať a následne na týchto oblastiach pracuje s Poskytovateľom služby.

 

IV.

Objednávka Služieb a uzavretie zmluvy

 

  1. Objednávateľ zadáva objednávku písomne - prostredníctvom e-mailu [email protected] alebo cez kontaktný formulár na webovom sídle Poskytovateľa služby https://www.zuzanajankajova.sk alebo prostredníctvom služby Kajabi. Objednávka sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy o poskytovaní služieb.
  2. Objednávka obsahuje vymedzenie Služby uvedením názvu Služby podľa čl. III VOP, rozsahom služby, kontaktné údaje Objednávateľa.
  3. Poskytovateľ služby zašle Objednávateľovi cenovú ponuku za objednanú Službu. Objednávateľ schváli cenovú ponuku písomne prostredníctvom komunikačnej platformy, na ktorú bola cenová ponuka zaslaná. Následne zašle Poskytovateľ služby Objednávateľovi oznámenie o akceptácii objednávky na komunikačnú platformu použitú pri zadávaní objednávky a zároveň zašle  Objednávateľovi preddavkovú faktúru. Úhradou preddavkovej faktúry dôjde k uzatvoreniu zmluvy o poskytnutí služby.
  4. Alternatívne môže Poskytovateľ služby Objednávateľovi po schválení ceny za poskytnutie Služby Objednávateľom na komunikačnú platformu, prostredníctvom ktorej Objednávateľ zaslal Poskytovateľovi služby objednávku, zaslať internetový odkaz, na ktorom je možná úhrada ceny za poskytnutie Služby prostredníctvom platobnej karty. V takomto prípade dôjde k uzatvoreniu zmluvy o poskytnutí Služby úhradou ceny za poskytnutie Služby prostredníctvom platobnej karty.
  5. Za úhradu preddavkovej faktúry, ako aj za úhradu ceny za poskytnutie Služby prostredníctvom platobnej karty sa považuje pripísanie ceny za poskytnutie Služby v planej výške na účet Poskytovateľa služby.
  6. Prípadné chyby a aktualizácie údajov Objednávateľa v súvislosti so zadaním objednávky, ako aj poskytovaním Služby môže Objednávateľ oznámiť na e-mailovú adresu [email protected] alebo prostredníctvom komunikačnej platformy, prostredníctvom ktorej zadával objednávku.

 

V.

Platobné podmienky

 

  1. Celková cena za poskytnutie Služby je dojednaná v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách. Poskytovateľ služby nie je platca dane z pridanej hodnoty, preto k cene nie je účtovaná príslušná sadzba dane z pridanej hodnoty.
  2. Za úhradu ceny za poskytnutie Služby si Poskytovateľ služby neúčtuje žiaden poplatok. Avšak Poskytovateľ služby upozorňuje Objednávateľa, že niektoré subjekty, prostredníctvom ktorých je platba ceny za Služby realizovaná, si môže účtovať poplatok za úhradu (napr. banka pri vklade na účet a podobne).
  3. Zároveň s akceptáciou objednávky podľa čl. IV týchto VOP zašle Poskytovateľ služby Objednávateľovi preddavkovú faktúru na úhradu ceny za objednanú Službu alebo internetový odkaz na úhradu dojednanej ceny za Služby prostredníctvom platobnej karty. Lehota splatnosti je 7 dní. V prípade, že v lehote splatnosti nedôjde k úhrade ceny za poskytnutie Služby, je Poskytovateľ služby oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služieb.
  4. Úhradou ceny za Služby sa rozumie moment pripísanie celej ceny za Služby na účet Poskytovateľa služby.
  5. Po prijatí úhrady vystaví Poskytovateľ služby faktúru (daňový doklad) a odošle ju na komunikačnú platformu použitú pri zadaní objednávky.
  6. Vrátenie prijatej úhrady ceny za Služby je možné iba zo zákonných dôvodov.
  7. V prípade objednávky nie je možná dohoda na úhrade ceny za poskytnutie Služby vo viacerých platbách, ak to nie je ponúknuté priamo Poskytovateľom služby.
  8. Ak dôjde k dohode na úhrade ceny za poskytnutie Služby vo viacerých splátkach je Poskytovateľ služby v prípade omeškania Objednávateľa s úhradou splátky oprávnený pozastaviť poskytovanie Služby až do úhrady splátky.

 

VI.

Poskytnutie služby

 1. Lehotu, dokedy bude poskytnutá Služba alebo vymedzenie časového obdobia, v ktorom bude poskytovaná Služba si Objednávateľ a Poskytovateľ služby dohodnú pred akceptáciou objednávky.

 2. Poskytovateľ služby začne s poskytovaním Služby v zmysle popisu Služby podľa čl. III VOP po uplynutí 14-teho kalendárneho dňa od akceptácie objednávky.

 3. Pred uplynutím 14-teho kalendárneho dňa od akceptácie objednávky začne Poskytovateľ služby s poskytovaním Služby iba v prípade, že Spotrebiteľ výslovne súhlasí s tým, že Služba bude poskytnutá pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy. Spotrebiteľ v takýchto prípadoch prehlasuje, že si je vedomý, že nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie Služby, ak sa jej poskytovanie začalo s jeho výslovným súhlasom, súhlasí s takýmto poskytnutím Služby a bol riadne poučený, že vyjadrením takéhoto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí Služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu Služby.

 4. Po úhrade ceny za poskytnutie Služby kontaktuje Poskytovateľ služby Objednávateľa za účelom dohodnutia termínov jednotlivých sedení. Dojednané termíny sedení sú pre Objednávateľa záväzné.

 5. Pokiaľ sa Objednávateľ nemôže zúčastniť sedenia v dohodnutom čase, môže požiadať Poskytovateľa služby o zmenu termínu. Poskytovateľ služby žiadosti vyhovie, pokiaľ Objednávateľ o zmenu termínu požiadal aspoň 24 hodín pred dojednaným začiatkom sedenia, za podmienky, že náhradný termín sa uskutoční do uplynutia dojednaného časového obdobia, v ktorom má byť Služba poskytnutá. Pokiaľ Objednávateľ žiadosti nevyhovie, sedenie Objednávateľovi prepadne bez nároku na poskytnutie náhradného termínu, vrátenia časti ceny za poskytnutie Služby alebo akejkoľvek inej kompenzácie. 

 6. Všetky predplatené sedenia musí byť vyčerpané najneskôr do jedného roka od úhrady ceny za poskytnutie Služby za predmetné sedenia. Nevyčerpané sedenia prepadnú bez nároku na náhradu alebo vrátenie časti ceny za poskytnutie Služby.

 7. Objednávateľ si s Poskytovateľom služby dohodne uzatvorenie zmluvy o poskytovaní Služieb na dobu určitú s rozsahom Služby poskytovanej vo vymedzenom období. V prípade, ak Objednávateľ a Poskytovateľ služby uzavrú zmluvu o poskytovaní Služieb na dobu neurčitú, môže Objednávateľ, ako aj Poskytovateľ služby zmluvu ukončiť výpoveďou doručenou písomne druhej zmluvnej strany prostredníctvom komunikačnej platformy, prostredníctvom ktorej bola zasielaná objednávka Služby. Zmluva bude ukončená uplynutím výpovednej doby v trvaní 30 dní odo dňa doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. Za dátum doručenia sa považuje prvý pracovný deň nasledujúci po odoslaní výpovede.

  8. Obsah sedení, ako aj komunikácia súvisiaca s poskytovaním Služby sú dôverné. Objednávateľ berie na vedomie, že niektoré témy môžu byť v anonymizovanej a teoretickej rovine zdieľané s inými osobami na tréningové, konzultačné alebo iné obdobné účely.

 9. Objednávateľ berie na vedomie, že výsledok poskytnutia Služby sa odvíja aj od spolupráce a dôvery medzi Poskytovateľom služby a Objednávateľom. Poskytovateľ služby negarantuje konkrétny výsledok a zmeny, keďže každá osoba je jedinečná a je na rôznej úrovni vedomia, prijatia a pochopenia. Takže aj celý proces je individuálny a konkrétny výsledok nie je možné  garantovať.

 

VII.

Licenčné podmienky

 

  1. Objednávateľ nesmie bez výslovného písomného súhlasu Poskytovateľa služby uskutočňovať zvukové alebo zvukovo-obrazové záznamy zo sedení alebo akejkoľvek inej komunikácie s Poskytovateľom služby.
  2. Dokumenty alebo iné materiály, ktoré Objednávateľ obdrží v rámci využívania Služieb Poskytovateľa služby sú duševným vlastníctvom Ing. Zuzany Jankajovej. Objednávateľ nesmie takéto dokumenty a iné materiály šíriť, zverejňovať alebo akýmkoľvek iným spôsobom sprístupňovať iným osobám, a to ani v rámci svojej organizácie alebo svojej domácnosti. Prípustné je výlučne použitie na osobnú potrebu spôsobom nevyhnutným na dosiahnutie účelu zmluvy o poskytnutí Služby v zmysle VOP.
  3. Licencia na používanie dokumentov a iných materiálov je nevýhradná a je obmedzená výlučne na bežné používanie dokumentov a iných materiálov. Objednávateľ nie je oprávnený udeliť sublicenciu tretím osobám, akýmkoľvek spôsobom komerčne využívať predmetné dokumenty a iné materiály, vykonávať zmeny v dokumentoch a iných materiáloch ani vytvárať nové diela na základe dokumentov a iných materiálov (napr. ich kombinovaním, úpravami, dotváraním nových prvkov a podobne).
  4. Objednávateľ zodpovedá za škodu vzniknutú Poskytovateľovi služieb v dôsledku porušenia týchto licenčných podmienok. Zodpovednosť Objednávateľa je objektívna.
  5. Za každé jednotlivé porušenie povinnosti získať od Poskytovateľa služby súhlas s vyhotovením zvukového alebo zvukovo-obrazového záznamu zo sedení alebo inej komunikácie s Poskytovateľom služby alebo súhlas s použitím dokumentov alebo iných materiálov alebo iné porušenie licenčných podmienok v zmysle týchto VOP je subjekt, ktorý sa porušenia dopustil povinný zaplatiť Poskytovateľovi služby zmluvnú pokutu vo výške 10 000 EUR (slovom desaťtisíc eur) bez DPH. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Poskytovateľa služby na náhradu škody.

 

VIII.

Odstúpenie od zmluvy

 

  1. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy o poskytnutí Služieb bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa potvrdenia objednávky, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení bolo odoslané Poskytovateľovi služby najneskôr v posledný deň lehoty.
  2. Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy o poskytnutí Služieb uplatňuje zaslaním oznámenia na komunikačnú platformu, prostredníctvom ktorej bola zadaná objednávky Služby.
  3. Poskytovateľ služby v lehote do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia Spotrebiteľa vráti Spotrebiteľovi platby, ktoré s odstúpením od zmluvy súvisia a ktoré od neho prijal na základe zmluvy o poskytnutí služieb alebo v súvislosti s ňou. Poskytovateľ služby vráti Spotrebiteľovi platbu podľa predchádzajúcej vety rovnakým spôsobom, aký bol použitý Spotrebiteľom pri platbe, pokiaľ sa Spotrebiteľ s Poskytovateľom služby nedohodnú inak.
  4. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie Služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom Spotrebiteľa a Spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí Služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu Služby.
  5. Ak Spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o Službách a pred začatím poskytovania Služieb udelil výslovný súhlas podľa predchádzajúceho bodu, Spotrebiteľ je povinný uhradiť Poskytovateľovi služby iba cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny za poskytnutie Služieb dohodnutej v zmluve.
  6. Poskytovateľ služby má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, hrubo neslušného správania Objednávateľa počas sedenia alebo iného správania Objednávateľa hrubo porušujúceho dobré mravy počas sedenia vrátane situácie, kedy by Objednávateľ umožnil narúšanie priebehu sedenia inými osobami spôsobom porušujúcim dobré mravy. Poskytovateľ služby je v takomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy po predchádzajúcom napomenutí Objednávateľa a upozornení Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. V rovnakom rozsahu má takéto právo na odstúpenie od zmluvy aj Objednávateľ. Poskytovateľ služby a Objednávateľ služby si pre prípad odstúpenia od zmluvy vymedzený v tomto bode VOP dojednali zmluvnú pokutu vo výške už uhradenej ceny za poskytnutie Služby. Poskytovateľ služby si na úhradu zmluvnej pokuty započíta uhradenú časť ceny za poskytnutie Služby.

 

IX.

Reklamácia

 

  1. Poskytovateľ služby zodpovedá za to, že poskytovaná Služba bude spĺňať požiadavky na kvalitu ponúkanej Služby v súlade s charakterom Služby a uzavretou zmluvou počas celej doby poskytovania Služby. Pokiaľ sa Spotrebiteľ domnieva, že Služba nebola poskytnutá v primeranej a / alebo dojednanej kvalite, rozsahu alebo nesúhlasí so správnosťou preddavkovej faktúry alebo faktúry, môže si u Poskytovateľa služby uplatniť reklamáciu.
  2. Spotrebiteľ je oprávnený uplatniť si reklamáciu u Poskytovateľa služby písomne na e-mailovej adrese [email protected], prostredníctvom komunikačnej platformy, prostredníctvom ktorej bola zadaná objednávka, prípadne osobne na osobnom sedení s Poskytovateľom služby. Na uvedenú e-mailovú adresu môže Spotrebiteľ Poskytovateľovi služby adresovať aj iné sťažnosti a podnety.
  3. Spotrebiteľ je povinný uplatniť si reklamáciu bez zbytočného odkladu po zistení vady, najneskôr však do 30 kalendárnych dní, inak jeho právo na reklamáciu zaniká.
  4. Reklamácia musí obsahovať uvedenie identifikačných údajov Spotrebiteľa, informáciu o spôsobe zaslania informácie o vybavení reklamácie, podrobný popis, čo Spotrebiteľ považuje za vadu alebo v čom podľa Spotrebiteľa vada spočíva, určenie času, kedy k vade došlo a / alebo kedy ju Spotrebiteľ zaregistroval a určenie, ktorý nárok z vád si Spotrebiteľ uplatňuje.
  5. Poskytovateľ služby prijatie reklamácie bez zbytočného odkladu potvrdí spôsobom uvádzaným v reklamácii na zaslanie informácie o vybavení reklamácie.
  6. Poskytovateľ služby nezodpovedá za vady, ku ktorým došlo nedodržaním podmienok poskytnutia Služby zo strany Spotrebiteľa, porušením povinností Spotrebiteľa, poskytnutím neúplných, nepravdivých alebo nepresných údajov zo strany Spotrebiteľa alebo z iných dôvodov, ktorým Poskytovateľ služby pri odbornej starostlivosti nemohol predísť.
  7. Deň, v ktorý bola reklamácia doručená Poskytovateľovi služby sa považuje za deň začatia reklamačného konania. Pokiaľ reklamácia neobsahuje všetky nevyhnutné informácie v zmysle čl. IX, bod 4 VOP, začína reklamačné konanie až dňom doručenia všetkých požadovaných údajov. Ak Objednávateľ nedoplní chýbajúce údaje ani po výzve Poskytovateľa služby, reklamácia bude považovaná za neopodstatnenú.
  8. Ak si Spotrebiteľ uplatní reklamáciu, Poskytovateľ služby je povinný poučiť Spotrebiteľa o jeho právach. Na základe rozhodnutia Spotrebiteľa, ktoré z týchto práv si Spotrebiteľ uplatňuje, je Poskytovateľ služby povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na poskytnutie náhradnej Služby zo strany Poskytovateľa služby.
  9. O vybavení reklamácie Poskytovateľ služby vydá písomný doklad (potvrdenie o vybavení reklamácie) najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Písomný doklad doručí Spotrebiteľovi spôsobom, ktorý Spotrebiteľ určil na zaslanie vybavenia reklamácie. Spolu s odovzdaním písomného dokladu Poskytovateľ služby splní povinnosti, ktoré mu z reklamácie vyplynuli.
  10. Ak sa na poskytovanej Službe vyskytla vada, ktorú možno odstrániť, má Spotrebiteľ právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Poskytovateľ služby je povinný́ vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje Poskytovateľ služby. Alebo sa Poskytovateľ služby a Spotrebiteľ sa môžu dohodnúť na vybavení reklamácie výmenou reklamovanej Služby za inú Službu poskytovanú Poskytovateľom služby.
  11. Ak sa na poskytovanej Službe objavila neodstrániteľná vada, má Spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny za poskytnutie Služby. Pri vybavovaní reklamácie poskytnutím zľavy z fakturovanej ceny za poskytnutie Služby sa prihliadne na charakter vady, dobu jej trvania a možnosť ďalšieho využívania Služby. O výške poskytovanej zľavy rozhoduje Poskytovateľ služby. Alebo sa Poskytovateľ služby a Spotrebiteľ sa môžu dohodnúť na vybavení reklamácie výmenou reklamovanej Služby za inú Službu poskytovanú Poskytovateľom služby. Alebo má Spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť.
  12. Ak sa na poskytovanej Službe nezistila žiadna vada, Poskytovateľ služby reklamáciu s odôvodnením zamietne.

 

X.

Alternatívne riešenie sporov

 

  1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Poskytovateľa služby so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Poskytovateľ služby vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Poskytovateľ služby porušil jeho práva.
  2. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak Poskytovateľ služby na žiadosť podľa predchádzajúceho odseku odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Tým nie je dotknutá možnosť obrátiť sa na súd.
  3. Príslušným orgánom (subjektom) alternatívneho riešenia sporov je v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenská obchodná inšpekcia, na ktorú sa môže Spotrebiteľ obrátiť alebo iný subjekt, ktorý sa nachádza v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR – http://www.mhsr.sk.
  4. Spotrebiteľ sa môže o podmienkach a platforme alternatívneho riešenia sporov informovať na:http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

 

XI.

Záverečné ustanovenia

 

  1. Orgánom dozoru alebo dohľadu, ktorému Poskytovateľ služby podlieha je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99 
  2. Zmluva o poskytovaní Služieb a záväzkový vzťah z nej vyplývajúci, ako aj tieto VOP a záväzkové vzťahy z nich vyplývajúce sa spravujú slovenským právnym poriadkom, ak nie je dohodnuté inak.
  3. Všetky spory, ktoré vzniknú zo zmluvy o poskytovaní Služieb alebo týchto VOP, rozhodne s konečnou platnosťou príslušný súd Slovenskej republiky v súlade s príslušnými právnymi predpismi, ak nie je dohodnuté inak.
  4. V prípade, že niektoré z ustanovení týchto VOP je neplatné alebo neúčinné, neplatnosť alebo neúčinnosť ustanovenia nebude mať za následok neplatnosť alebo neúčinnosť ďalších ustanovení VOP, ani samotnej zmluvy o poskytovaní služieb. To platí aj v prípade, ak sa zistí, že niektoré z ustanovení týchto VOP je nevykonateľné. Prípadné výhrady musia byt predmetom osobitného dojednávania a následného písomného odsúhlasená.
  5. Podmienky ochrany osobných údajov sú dostupné tu.
  6. Na vzťahy neupravené Objednávkou a týmito VOP sa vzťahujú príslušné ustanovenia:
  • zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
  • zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov,
  • zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z.,
  • zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov,
  • zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
  1. Objednávateľ vyhlasuje, že je plne zodpovedný za svoj fyzický, mentálny a emocionálny stav počas sedení a je si vedomý možnosti nepokračovať v prijímaní Služby. Objednávateľ taktiež vyhlasuje, že v prípade, že práve podstupuje psychiatrickú a alebo psychologickú, prípadne inú obdobnú liečbu alebo poradenstvo, konzultoval svoj zámer využiť Služby podľa týchto VOP s odborníkom, ktorý mu predmetnú terapiu / poradenstvo poskytuje.
  2. Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo uskutočniť zmeny a doplnenia týchto VOP bez predchádzajúceho upozornenia.
  3. Objednávateľ vyhlasuje, že sa oboznámil s týmito VOP a zaväzuje sa ich dodržiavať.
  4. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 22.10.2022.